Fotorelacja: Obóz Językowo–Przygodowy nad Jeziorem Żywieckim 2010

Fotorelacja dzień po dniu z obozu językowo-przygodowego- nad Jeziorem Żywieckim w wakacje 2010. Zdjęcia umieszczone są przy opisie każdego dnia – wystarczy kliknąć.

16-07-2010

Wracamy do domu

Po śniadaniu przyszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu czystości, konkurencja była duża ale zwycięzca mógł być tylko jeden. Następnie z żalem spakowaliśmy się i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

15-07-2010

Sporty wodne

Dziś kolejny słoneczny dzień więc po śniadaniu kapiemy się w basenie. Na zajęciach językowych rozmawiamy o swoich ulubionych filmach i aktorach, gramy w gry językowe i kalambury. Tuż przed obiadem mamy okazję popływać na żaglówkach.

14-07-2010

Dzień mody

Dziś tematem przewodnim dnia jest moda. Na zajęciach językowych powtarzamy i utrwalamy słownictwo związane modą oraz projektujemy stroje. Jeszcze przed południem wykorzystujemy słoneczną pogodę i pluskamy się w basenie pod czujnym okiem ratownika. Po południu mamy pokaz mody, jest przy tym dużo śmiechu. Chłopcy wykazują się dużą pomysłowością i odwagą – wyglądają zabawnie w makijażu. Wieczór spędzamy przy ognisku podczas wspólnego pieczenia kiełbasek.

13-07-2010

Olimpiada sportowa

Dziś dzień sportu, więc na porannych zajęciach językowych rozmawiamy o dyscyplinach sportowych oraz o naszych ulubionych sportowcach. Podczas olimpiady sportowej na basenie konkurencje były przedziwne i bardzo zabawne.

12-07-2010

Dzień muzyki

Dzisiejszy dzień został zdominowany przez muzykę. Na porannych zajęciach językowych rozmawialiśmy, po angielsku oczywiście, o swoich ulubionych wokalistach i zespołach. Była to doskonała okazja aby jeszcze lepiej się poznać. Podczas popołudniowych zajęć przygotowywaliśmy choreografię do wybranego teledysku i uczyliśmy się tekstu piosenki.

11-07-2010

Zajęcia językowo-sportowe

Kolejny piękny słoneczny dzień. Po śniadaniu i porannym konkursie czystości domków na świeżym powietrzu gramy w gry językowe w naszych grupach. Później, jeszcze przed obiadem pluskamy się w basenie. Energia nas rozpiera i wychowawcy z trudem wyciągają nas z basenu.

10-07-2010

Wycieczka na Górę Żar

Dziś wstaliśmy bardzo wcześnie ponieważ zaraz po śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę na Górę Żar. Autokarem dojechaliśmy do Żywca a następnie wyjechaliśmy kolejką na górę Żar. Pogoda nam dopisała więc mogliśmy podziwiać przepiękne widoki. Podczas pieszego zejścia odwiedziliśmy Górską Szkołę Szybowcową Żar. Oglądaliśmy szybowce a niektórzy z nas mieli okazję usiąść za sterami samolotu.

09-07-2010

Pasowanie na obozowiczów

Kolejny dzień przywitał nas piękną pogodą. Po śniadaniu mieliśmy konkurs czystości domków, staramy się jak możemy ale konkurencja jest ostra! Podczas dopołudniowych zajęć językowych były gry i zabawy oczywiście w języku angielskim. Jeszcze przed południem czekało na nas mnóstwo atrakcji między innymi zjazd na tyrolce nad jeziorem.

08-07-2010

Dzień sportów wodnych

Dzień rozpoczęliśmy od konkursu czystości domków, każdy z nas stara się jak może aby to właśnie jego domek zdobył maksymalną ilość punktów. Po porannych zajęciach językowych korzystamy z pięknej pogody i pływamy w basenie na terenie ośrodka.

07-07-2010

Wyruszamy na obóz!

Wyjechaliśmy z miejsca zbiórki o godzinie 9.00. Dla wielu z nas jest to pierwszy wyjazd na obóz, ale dzielnie znosimy pożegnanie z rodzicami. Podróż minęła bardzo szybko, już przed południem byliśmy w Ośrodku „Neptun” nad Jeziorem Żywieckim.