Fotorelacja: Obóz dla Młodzieży nad Morzem 2011

Fotorelacja dzień po dniu z obozu dla młodzieży nad morzem w wakacje 2011. Zdjęcia zostały umieszczone przy opisie każdego dnia – wystarczy kliknąć.

28-08-2011

Wracamy do domu

Po całonocnej podróży, nad ranem przyjeżdżamy do Nowego Sącza gdzie już czekają na nas rodzice. Będziemy tęsknić za morzem, kolegami i koleżankami, poranną gimnastyką na świeżym powietrzu oraz wspaniałymi wychowawcami.

27-08-2011

Dzień podróżnika

To już ostatnia poranna gimnastyka! Po śniadaniu mamy warsztatowe zajęcia językowe , rozmawiamy o podróżach, o miejscach, które warto zobaczyć (oczywiście w języku angielskim).

26-08-2011

Dzień odkrywcy

Poranna gimnastyka to doskonały pomysł na początek dnia. Już się do niej przyzwyczailiśmy i będzie nam jej bardzo brakowało po zakończeniu obozu nad morzem. Po śniadaniu idziemy na plażę gdzie uczestniczymy w zajęciach językowych i sportowych.

25-08-2011

Dzień Filmowy

Dzień rozpoczynamy tradycyjnie od gimnastyki i śniadania. Na porannych zajęciach językowo-sportowych rozmawiamy po angielsku o naszych ulubionych filmach i aktorach.

24-08-2011

Wycieczka do Wolina i Recławia

Dziś wstaliśmy bardzo wcześnie i zaraz po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Wolina. Pierwszym punktem wycieczki jest zwiedzanie ruin Kościoła w Trzęsaczu.

23-08-2011

Olimpiada sportowa

Dziś dzień sportu więc rozpoczynamy poranną gimnastykę oczywiście na świeżym powietrzu. Na zajęciach sportowo – językowych, które ze względu na dopisującą nam pogodę odbywają się na plaży za pomocą gier i zabaw językowych powtarzamy i utrwalamy zwroty związane ze sportem.

22-08-2011

Dzień muzyki

Dzień rozpoczynamy od porannej gimnastyki. Po śniadaniu mamy w grupach zajęcia sportowe i językowe na świeżym powietrzu. Na zajęciach językowych powtarzamy angielskie słownictwo i zwroty związane z muzyką i przygotowujemy plakaty z naszymi ulubionymi zespołami oraz poznajemy teksty piosenek po angielsku.

21-08-2011

Pierwszy dzień nad morzem

Na miejsce docieramy o 9.00. Po śniadaniu jesteśmy zakwaterowani w pokojach, wychowawcy pozwalają abyśmy sami zdecydowali z kim chcemy dzielić pokoje. Dziś niedziela więc po rozpakowaniu bagaży chętni idą na mszę świętą. Po obiedzie i krótkim odpoczynku rozmawiamy o zasadach bezpieczeństwa na obozie.

20-08-2011

Wyjeżdżamy

Wyjechaliśmy z miejsca zbiórki o godzinie 18.00. Wcześniej autokary, którymi będziemy podróżować zostały sprawdzone przez policję. Dla niektórych z nas jest to pierwszy wyjazd nad morze więc jesteśmy bardzo podekscytowani.